Kiedy tylko zbliża się do nas wiosna, dłuższe, dni, piękniejsza pogoda, zaczynam myśleć o wyjazdach, nawet o krótkich weekendowych wycieczkach. Takie mini urlopy są bardzo potrzebne, aby nabrać dystansu, aby zebrać myśli, aby po prostu od począć od całego zgiełku oraz codziennej pracy, codziennych trosk. Ja bardzo lubię wyjeżdżać czasami nawet na dzień, dwa, aby tylko na chwilę odpocząć. Najczęściej oczywiscie przed wyjazdem szukam ciekawych i nie za drogich miejsc, w którym mogłam się zatrzymać i przenocować. Zazwyczaj szukam hoteli, hosteli w centrum miasta, albo w pobliżu popularnych i typowo turystycznych miejsc. Dzięki temu szybko mogę znaleźć się na moim szlaku turystycznym.

Szukam ciekawego, taniego hostelu w Poznaniu

poznań hostelOstatnio właśnie wraz ze znajomymi postanowiliśmy udać na krótki wypad do Poznania. Na co dzień mieszkamy we Wrocławiu, więc sama podróż powinna zająć nam około dwóch godzin, poiliśmy więc spokojnie wyjechać w piątek po pracy i jeszcze tego samego dnia wieczorem bylibyśmy na miejscu. Tak też zrobiliśmy. Oczywiście wcześniej musieliśmy znaleźć Poznań hostel. Na szczęście nie było z tym problemu. Już po kilku minutach poszukiwań udało nam się wynająć bardzo ciekawy hostel, praktycznie w samym centrum Poznania, ponadto w bardzo dobrej cenie. Nie mogliśmy więc narzekać. Szybko więc zarezerwowaliśmy pokoje dla nas i zaczęliśmy przegląd różne atrakcje turystyczne oraz oczywiscie ciekawe bary i restauracje. Większość z nas, chociaż Poznań jest tak blisko, nie była nigdy w tym mieście, albo była tylko przejazdem, dlatego też bardzo cieszyliśmy się na ten wyjazd. Raz, że mogliśmy w końcu poznać to miasto, a dwa, że cały weekend mogliśmy spędzić razem. A ostatnio nie zawsze nam się to udawało – każdy ma pracę, rodzinie, trudno wiec czasem znaleźć czas, aby spotkać się i spokojnie porozmawiać, napić się dobrego wina. Teraz na szczęście będziemy mogli to nadrobić. Po przyjeździe do Poznania byliśmy bardzo zadowolenie z naszego hostelu.

Pokoje były czyste i zadbane oraz naprawdę obszerne, dzięki temu mogliśmy spokojnie siedzieć całą noc i rozmawiać, wspominać stare czasy. Ponadto hostel znajdował się w ciekawej okolicy, na nudę więc nie mogliśmy narzekać. A co dla mnie było dużym plusem, zaproponowano nam również śniadanie, dzięki temu mogliśmy raźno spokojnie zjeść śniadanie, wykpić kawę i spokojnie ruszyć na spacer po Poznaniu. Bardzo byłam zadowolona, że zdecydowaliśmy się zarezerwować właśnie ten hostel w Poznaniu. Pewnie jeszcze do niego wrócimy.